Współpraca

Forum Designu to nowatorska propozycja dla niezależnych Twórców i Designerów, którzy chcą sprzedawać i promować swoje produkty na żywo – bez prowizji sklepu, w najmodniejszym miejscu na mapie Krakowa!

Nasz pomysł jest projektem non profit. Wszystkie koszty związane z czynszem, pracownikami oraz utrzymaniem showroomu pokrywane są wspólnie. Zależy nam na promocji innowacyjnego Designu w Polsce, ponieważ wierzymy, że warto inwestować w polski kapitał oraz potencjał sklepów, w zastępstwie znaków towarowych i masowych marek. Razem tworzymy ,,miasto w mieście” kreatywne miejsce dla ludzi z pasją i centrum eventowe.

Forum Designu to projekt który konsoliduje różne podmioty związane z designem. Na podstawie świetnie działającej platformy Forum Mody stworzyliśmy podobne miejsce ze sztuką użytkową.

Zapraszamy na fanpage Forum Designu (facebook.com/forumdesignu), by się zapoznać z miejscem i naszymi ostatnimi akcjami (np. bardzo udane urodziny, comiesięczne wernisaże i spotkania architektów - ostatnie z Tomaszem Rygalikiem, targi designu, warsztaty i konferencje, pokazy mody oraz inne eventy).

Od 01.11.17 dzięki Muzeum Narodowemu, siedzibą Forum Designu stał się budynek dawnego hotelu Cracovia. Ponieważ w tym miejscu powstaje Muzeum Designu i Architektury – nie wyobrażaliśmy sobie lepszej lokalizacji dla showroomu z designem! Zwłaszcza pod patronatem Muzeum Narodowego i Miasta Kraków. Inspirujące i pełne oddechu miejsce do wszelkich prac twórczych, przestrzeń przyjazną dla artystów oraz pasjonatów zainteresowanych kulturą, designem i architekturą. Tu twórczość spotyka się z biznesem i nauką. Chcemy, aby to miejsce wyznaczało nowe kierunki w kulturze, designie i rozrywce, już stało się swoistą wizytówką kulturalnego Krakowa. Inicjatywa powołania do życia Hotelu Cracovia przez Muzeum Narodowe i stworzenia Muzeum Designu i Architektury, w której uczestniczy Forum Designu, stała się otwartą areną działań społecznych i artystycznych, dlatego zapraszamy wszystkich, którzy chcą realizować ciekawe i twórcze projekty i rozwijać swoją działalność. Zarówno ciekawych twórców, ludzi wolnych zwodów jaki i osoby, które szukają nowych doświadczeń artystycznych i zawodowych, które docenią twórczy tygiel, w którym łączą się rozwiązania biznesowe z twórczością. Uwalniając miejską strefę zbiorowej kreatywności, zwiekszamy radość z działania i wspólnego efektywnego funkcjonowania małych jednostek z dużymi podmiotami. Miejsce jest pomostem łączącym tradycyjny showroom z koncepcją bezpośredniego obcowania z twórcą oraz ideą Designu.

Naszym patronem jest Elle Decoration oraz wiele mediów lokalnych i ogólnopolskich (RMF Classic, Chili Zet Dziennik Polski, Miasto Kobiet, 4 Kąty, Dom i Wnętrze itd); Forum Designu to projekt który konsoliduje różne podmioty związane z designem. Na podstawie świetnie działającej platformy Forum Mody stworzyliśmy podobne miejsce ze sztuką użytkową.



DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ?
  • Atrakcyjna lokalizacja przy ul. Focha 1 oraz współpraca z Muzeum Narodowym w Krakowie, zapewnia duży ruch odwiedzających, oraz w trakcie organizowanych imprez (kilku tysięcy osób miesięcznie)
  • Stworzenie własnej ekspozycji – bez konieczności opłacania czynszu, zatrudniania pracowników, prowadzenia księgowości czy dbania o ekspozycję swoich produktów – pobieramy za to stałą opłatę miesięczną niższą od kosztów wynajmu i zorganizowania własnego sklepu. To bardzo prosty i minimalnie angażujący sposób sprzedaży bezpośredniej i marketingu eksponatów
  • Aktywnie promujemy Forum Designu w mediach tradycyjnych, internetowych, niestandardowych oraz mediach społecznościowych (prawie 20 tys fanów na naszych profilach FB!)
  • Możliwość własnego kreowania przestrzeni wystawienniczej lub z pomocą naszej dekoratorki Moniki Pietras
ZASADY WSPÓŁPRACY:
  • Sprzedaż eksponatów jest bez marży Forum Designu, dzięki czemu jest to najbardziej opłacalny kanał sprzedaży. Dokładnie jak we własnym sklepie
  • FD jest obsługiwany przez zatrudnionych przez nas pracowników, którzy dbają o ekspozycję, opowiadają o produktach i markach, przyjmują i wysyłają towar (obejmuje to również sprzedaż produktów przez internetową platformę sprzedażową, która się tworzy) oraz prowadzą ewidencję sprzedaży
  • Platforma ma wspólną politykę promocyjną i infrastrukturę obejmującą: menedżera sklepu, specjalistów od promocji i reklamy, internet, czytnik kart, alarm, ubezpieczenie, usługi dekoratora dbającego o ekspozycję produktów, a podczas wydarzeń nawet do 8 pracowników obsługujących wzmożony ruch – dbamy za Wystawiającego o każdy aspekt sprzedażowy i promocyjny
  • Jedyny koszt – to opłata stała w zależności od powierzchni. Wystawiający decyduje o wielkości powierzchni – od 1m, 2m, 3m – do 20m
  • Możliwość wypowiedzenia umowy z zachowaniem 1-miesięcznego okresu

Zapraszamy do współpracy Państwa ponieważ wierzymy, że dzięki Forum Designu klienci będą mogli poznać takie sklepy jak Państwa bliżej!
Z uwagi na ograniczoną powierzchnię, możemy przyjąć jeszcze tylko 2-3 marki. W wypadku wyrażenia zainteresowania naszą propozycją współpracy lub dalszych pytań w zakresie modelu współpracy oraz jej warunków, prosimy o możliwie niezwłoczny kontakt.
Forum Designu jest idealną przestrzenią do stworzenia różnorodnych wydarzeń. Od wystaw, paneli dyskusyjnych, spotkań autorskich po sesje zdjęciowe i warsztaty. Jeśli jesteś zainteresowany zorganizowaniem swojego eventu u nas, nasz zespół chętnie pomoże Ci w jego planowaniu i przygotowaniu. Zapraszamy do współpracy!


zamknij Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).